2017. január 1., vasárnap

Évi végi összefoglaló

Sziasztok!

Bár az év végi értékelést mindig december utolsó napjaiban szoktam hozni, most átcsúszunk elsejére, ez most így alakult. :-) Elolvastam a tavaly írt bejegyzésemet, és az elvárthoz képest rendesen leszerepeltem. Elolvasott mennyiség terén sajnos az utóbbi évek nem mutatnak javuló tendenciát, sőt. 2013-ban 88 könyvet olvastam el, 2014-ben 70 könyvet sikerült elolvasni, 2015-ben ez a szám már 51 regényre csökkent, idén pedig 46 könyvet, amiből kb. 10 írás egy mangasorozat része. Ebből kiindulva tervezek majd másfajta típusú bejegyzéseket a blogra, és a komfortzónámból kicsit kilépni,  de ez még maradjon meglepetés.
A blogon - a tavalyihoz hasonlóan - szintén 15 bejegyzést sikerült összeírnom. Azt hiszem, ezt a számot nem ártana ebben az évben emelni. :-)
Annyit mindenképpen szeretnék leírni, hogy elvárásokat idén nem támasztok magammal szemben. Szeretném, ha ez az év jó lenne, szeretném, ha több könyvet tudnék olvasni és a bloggal is többet tudnék foglalkozni. Amit tudok, hogy ezért meg is fogok tenni mindent - meglátjuk év végén.
Mindenkinek sikerekben gazdag boldog újesztendőt kívánok, remélem, hogy nagyon szép évetek lesz!

Ölel benneteket,

Moncsi



3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. téged Mónikám nem lehet se Mónikázni,se Moncsizni, erre itt Moncsi vagy (iiigen, 2 és fél év után felűnt xd)
    [az előzőt elgépeltem, és nem tudom hogy kell javítani, gáz vagyok]

    VálaszTörlés