2014. január 24., péntek

Környezetváltozás...:)

Mivel úgy gondoltam, itt az ideje, hogy a karácsonyi style-t kicseréljük, úgy döntöttem, változtatok. Viszont most már szerettem volna egy "állandó" külsőt, olyat ami nem változik sem évszak, sem semmi szerint, hanem az lesz a blog egyedi és mindenkori külseje.
Arra gondoltam, hogy habár a blog címe *moncsiuniverzuma* , valahogyan a külső mégsem tükrözi azt. Így hát szerettem volna valami olyat, ami kifejezi az én saját világomat, a fantáziámat, azt, hogy ti is lássátok, hogy talán néha kicsit álomvilágban élek. Rá is találtam erre a gyönyörű képre, és rögtön tudtam, hogy igen, ez lesz az. :))
Lett a blognak egy angyalkája is, őt oldalt láthatjátok. :) Olyan kis bájos nem? :))) Oké, befejeztem.
Hogy illeszkedjen a háttérhez, egy kicsit be is lilultam, nekem tetszik, remélem nektek is. Valamint oldalt fel vannak sorolva azok a blogok, akiket én olvasok, szeretek, és adok a véleményükre. Ez folyamatosan bővülni fog, mindenesetre érdemes benézni. :-)
A címkék pedig segíthetnek könnyebben eligazodni a bejegyzések között. Sort kerítek arra is, hogy a régebbi bejegyzéseken is legyenek cimkék.
Egy kicsit a jövőbeliekről:
Magam sem gondoltam volna, de végre adódott egy kis szabadidőm (igazából itthon gyengélkedem), úgyhogy volt időm ugye a külső változtatását megcsinálni, valamint most már lógok egy pár véleménnyel, így igyekszem azokat is pótolni. Valamint február-március körül szeretnék indítani egy rovatot vagy nevezhetnénk bárminek, de erről majd egy kicsit késöbb. A lényeg, hogy az olvasáshoz mindenképpen kapcsolódik, remélem, tetszeni fog nektek, bár még a kivitelezéssel vannak gondok, ez még szervezés alatt áll, mindesetre nagyon remélem, hogy tetszene és tetszeni fog nektek az ötlet.
Lement a felvételi, gyúgyuló félben is vagyok, úgyhogy mostantól valószínűleg többet leszek, elnézést az inaktivitásom miatt, de ez most fontos volt.
Hamarosan jön a véleményem az Anna és a francia csók-ról, az Így szerettek ők-ről, a Vámpírakadémia ötödik részéről, valamint Sarah Dessen: Tökéletes című könyvéről, amit éppen most olvasok, és nagyon tetszik. :)
Remélem továbbra is velem marad, aki eddig olvasott engem, és azt is, hogy sokaknak tetszik az új külső. Hamarosan...

Moncsi

2 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik az új külső, sokkal átláthatóbb/olvashatóbb a világos háttérrel. Köszönöm, hogy kiraktad a blogom az oldalsávba. :)
    Jobbulást!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Nagyon szívesen! :-)

    VálaszTörlés